Slovenske ceste so ene izmed najbolj varnih v celotni Evropski uniji. Ministrstvo za Infrastrukturo ima cilj, da znižali številno umrlih na cestah na 35 na milijon prebivalcev do leta 2022. Po zadnjih podatkih je številno smrtonosnih nesreč glede na milijon prebivalcev 61. Ceste so zelo varne in prevozne ter infrastruktura nima večjih težav. Ni ceste, brez možnosti prevoza ali pa preusmeritve. Dela na cestah so zelo pogosta.

Na primer, delo na cesti, ki povezuje Kočevje in Novo mesto ima trenutno 5 lokacij, kjer se dogajajo cestna dela. Pri nekaterih je seveda tudi semafor zaradi širine in vrste dela na cesti. Klub temu je cesta še vedno prevozna in lahko na cilj prispete brez večjih zastojev. Slovenske ceste so tudi pogosto nadzorovane s strani policije, saj imajo na nekaterih obremenjenih delih cest postavljene radarje, ki merijo hitrost voznikov in če ugotovijo, da vozite prehitro, vas bodo posneli oziroma slikali in v roku enega meseca boste dobili položnico.

slovenske ceste

Nekatere manj obremenjene slovenske ceste so manj vzdrževane zaradi velikosti države, zaradi količine cest pa so nekatere ceste, ki obsegajo podeželje še manj vzdrževane, kot pa ceste, ki povezujejo večja mesta. To je logično, vendar pa je lahko težava v tem, da veliko ljudi uporablja podeželske oziroma manj vzdrževane ceste, da prispejo na delo ali pa šolo. To je lahko zelo slabo v primeru snega ali pa hudega neurja, saj servisi, ki vzdržujejo ceste, bodo vedno najprej počistili glavne ceste med mesti in bodo pustili podeželske ceste neočiščene dlje časa. To lahko povzroči zastoje in zamude, saj ne more oseba, ki živi na podeželju prispeti pravočasno v službo z vožnjo po zasneženi ali pa nedostopni cesti.

V primeru večjih nepreglednih dogodkov, kot so hudo neurje, so zelo obremenjene ceste lahko zaprte za več ur. Na primer pri silovitem vetru so lahko nekatere glavne ceste zaprte več kot 3 ure, preden postanejo prevozne in takrat lahko zaradi gneče vožnja, ki običajno ob normalnih razmerah traja 1 uro, traja celo več kot 3 ure. Slovenske ceste so vzdrževane, vendar to je vse odvisno od vremenskih razmer in dostopa do samih cest. V primeru, da je glavna cesta zaprta, je potem velika verjetnost, da cestni delavci ne bodo imeli dostopa do obvoznic ali pa podeželskih mest. Takšne ceste so najmanjša prioriteta v takih situacijah.

Upoštevajte pravila, ko potujete in bo verjetnost nesreče zelo majhna. Slovenske ceste imajo velikokrat ob straneh postajališča za počitek, bodisi za krajši odmor ali pa daljši počitek pred nadaljevanjem poti. Večje ceste imajo ob straneh zgrajena urejena počivališča ter bencinske servise.