Avto je velik del našega življenja, saj brez njega ne bi mogli v kratkem času prepotovati velike razdalje. Razvili so se na začetku 20. stoletja in so se v več kot 100 letih zelo spremenili. Preden so uporabljali bencin, so avtomobili delovali na princip vzmeti, ki jo je uporabnik navil pred vožnjo. Nekateri avtomobili ob izumu niso imeli niti zavor. Prvi avtomobil je bil izumljen leta 1885, izumil pa ga je gospod Karl Benz.

Avtomobili so se zelo spremenili v 100 letih, od avtomobilov, ki niso bili hitrejši od kolesa, do avtomobilov, ki lahko dosežejo zvočni zid. Temu razvoju je zelo pomagal izum bencinskih motorjev. Prva masovna izdelava bencinskih motorjev je bila z začetkom prve svetovne vojne, ki je trajala od leta 1914 do 1918. Po prvi svetovni vojni tovarne niso več proizvajale motorjev samo za vojsko, ampak tudi za komercialno uporabo.

Takrat je zato popularnost avtomobilov zelo narasla. Najbolj znani avto tistega časa je od izumitelja Henry Forda, ki je ustvaril prvi komercialni avtomobil leta 1908. Nato se je tisti model iz leta 1908 uporabil kot predloga za vse bodoče avtomobile tistega časa.

avto

Model T je najbolj znan po svoji obliki kočije s štirimi kolesi. Luči so bile nameščene ob straneh in ne v samo ohišje, kot ga poznamo danes. Avto model T je imel streho, vendar pa ni bil zaprt tip avtomobila. Model T ni imel stranskih stekel, ampak samo eno sprednjo, ki je ščitila voznika pred vetrom in drugimi motnjami, kot so žuželke ali pa kamni. V avtomobilu so lahko sedele 4 osebe vključeno z voznikom.

V naslednjih nekaj letih so se razvile različne oblike Modela T, vendar so zmeraj imeli nekaj skupnega s starim modelom. Tudi med drugo svetovno vojno so modeli avtomobila še vedno uporabljali obliko modela T, vendar so se počasi pojavljale že nove oblike avtomobilov. Avto ni bil več namenjen samo za prevažanje tovora.

Popularnost dirkaških avtomobilov je pomagala pri izboljšavi zmogljivosti motorjev, saj so potrebovali hitre avtomobile za dirke. Tako so se hitrosti avtomobilov zelo hitro povečale in med drugo svetovno vojno so lahko nekateri dirkalni avtomobili dosegli več kot 80 kilometrov na uro ali pa celo več, odvisno od proge.

Učinkovitost motorjev se je tudi povečala zaradi uporabe različnih vojaških vozil, ki so bila potrebna med vojno. Po drugi svetovni vojni so avtomobili postali še bolj množični in je skoraj vsaka družina med tem časom že imela vsaj en avto. To je bilo zaradi tega, ker so se mnoge tovarne preusmerile iz izdelave vojaških avtomobilov v izdelavo komercialnih modelov. Zaradi tega se je tudi znižala cena avtomobilov, zmogljivosti pa so se povečevale zaradi konkurence.